نماینده اراک: استان مرکزی با مشکل تامین دارو روبرو است

به گزارش بلاگ پو، نماینده مردم اراک در تذکری به وزیر بهداشت گفت: استان مرکزی دچار مشکل تامین دارو است و بیماران برای تامین دارو به استان های مجاور و تهران مراجعه می نمایند.

نماینده اراک: استان مرکزی با مشکل تامین دارو روبرو است

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر کریمی در تذکری شفاهی در جلسه امروز مجلس ضمن قدردانی از بیانات رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل در تذکری به وزیر بهداشت کمبود دارو را در استان مرکزی هشدار داد و گفت: ما در بخش دارو سهم کمتری داریم. بسیاری از بیماران استان دارای مشکل هستند و برای تامین دارو به استان های مجاور و تهران مراجعه می نمایند. وزارت بهداشت در این خصوص توجه کند.

نماینده اراک در تذکری در خصوص لزوم جبران هزینه های نانوایی ها گفت: در سال گذشته و در امسال افزایشی در حوزه قیمت نان نداشتیم، این موضوع مشکلاتی را برای نانوایی ها ایجاد نموده است. انتظار داریم با حفظ حقوق مصرف نمایندگان این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

کریمی بیان نمود: بحث تامین کالاهای ضروری زندگی برای معیشت مردم بسیار حائز اهمیت است. در مجلس نیز در این خصوص آنالیز ها انجام گردیده، متاسفانه دولت با این موضوع مخالفت کرد و جلوی تصویب آن را گرفت. آنچه آقای نوبخت قولش را دارد، ارائه بسته های حمایتی در جهت تامین کالاهای ضروری بود که هنوز صورت نگرفته است. مردم با تورم روبرو اند و در زمینه تامین معیشت با مشکل روبرو هستند. از کمبود کالاها رنج می برند، اگرچه در کشور کمبود واقعی نداریم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در انتها تاکید نمود: حال مردم، فراوری نمایندگان و بازاریان در خصوص مالیات مراعات گردد. ما در کشور دچار خودتحریمی هستیم. رئیس جمهور هر چه زودتر وزرای اقتصاد و کار را به مجلس معرفی کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1864

به "نماینده اراک: استان مرکزی با مشکل تامین دارو روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده اراک: استان مرکزی با مشکل تامین دارو روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید