فوتبال ایران به بزرگتر از کی روش احتیاج دارد، رشد چشمگیری نداشتیم

به گزارش بلاگ پو، اکبر کارگرجم در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اتفاقی که برای تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا رخ داد گفت: متاسفانه شاهد یک اشتباه گروهی در خط دفاعی تیم ملی بودیم که نظیر آن را هرگز در تاریخ فوتبال ایران ندیده بودیم. چند مدافع با سهل انگاری خودشان را از جریان بازی خارج کردند تا اولین گل این بازی شکل بگیرد.

فوتبال ایران به بزرگتر از کی روش احتیاج دارد، رشد چشمگیری نداشتیم

مدافع پیشین تیم ملی بیان داشت: خط دفاعی تیم ملی یک بزرگتر نداشت که تجربه جمع کردن بازیکنان جوان را داشته باشد. همه تیم ها در همه جای جهان به چنین نفراتی احتیاج دارند که به موقع پوشش سایر مدافعان باشد، به موقع بازیسازی کند، به موقع حمله حریف را قطع کند و اگر لازم باشد دیگر مدافعان را جمع و جور کند. اگر چنین مهره ای در خط دفاعی تیم ملی داشتیم قطعا شاهد چنین شکست سنگینی نبودیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد ادامه همکاری کی روش با تیم ملی خاطرنشان ساخت: این تصمیم را مقامات فدراسیون باید بگیرند. اما نظر من این است که بعد از 8 سال باید به سراغ یک مربی بزرگتر از کی روش برویم تا به داشته های فوتبال ما اضافه کند. کی روش 8 سال مربی تیم ملی ایران بود و نتایج ما در تورنمنت های بزرگ رشد چشمگیری نداشت. به نظر من هزینه ای که صرف کی روش شد متناسب با خروجی که از او در این فوتبال داشتیم نبود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4376

به "فوتبال ایران به بزرگتر از کی روش احتیاج دارد، رشد چشمگیری نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال ایران به بزرگتر از کی روش احتیاج دارد، رشد چشمگیری نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید