عینک های واقعیت افزوده با نمایشگرهای میکروال ای دی

به گزارش بلاگ پو، اغلب عینک های واقعیت افزوده AR Glasses که بعد از گوگل گلس در سال 2013 آمد، به فناوری نمایشگرهای LcoS یا کریستال مایع روی سیلیکون مجهز شدند.

عینک های واقعیت افزوده با نمایشگرهای میکروال ای دی

به گزارش خبرنگاران، اما فناوری جدیدتری به نام میکروال ای دی است که آینده این صنعت را در دست گرفته و بازار واقعیت افزوده را دگرگون خواهد نمود.

گفته می گردد تاباندن لیزر روی نمایشگر ممکن است منجر به خرابی آن گردد و به همین دلیل از AMOLED امولد به عنوان رقیب برای میکروال ای دی نام برده می گردد.

اما میکروال ای دی تأخیر کمتری در نمایش داشته و کنتراست رنگ بالاتری دارد و همچنین عمر بیشتری در مقایسه با امولد دارد. میکروال ای دی 30 برابر امولد روشن تر است و هرچند بهترین انتخاب در حال حاضر محسوب می گردد، اما مسائلی نیز دارد.

اول اینکه به فراوری انبوه نرسیده اند و زمانی که سامسونگ آن را در CES عنوان کرد، بسیار هزینه زا بوده و گران تمام می گردد.

در آن سوی بازار اپل با خرید کمپانی LuxVue روی میکروال ای دی سرمایه گذاری سنگینی کرد و بیش از 300 مهندس روی پروژه تعریف شده مشغول کار بودند تا اینکه گفته شد فرایند فراوری طاقت فرسا بوده و اپل تقریباً از آن ناامید شد. به هرحال اپل روی عینک واقعیت افزوده مشغول کار است و قطعاً میکروال ای دی است که می تواند گره مسائل در این بخش را حل نماید، هرچند خودش مشکل دارد.

سال آینده کمپانی های بیشتری به سوی میکروال ای دی پیش خواهند رفت و بازار تجاری تر شده و قیمت و هزینه متعادل خواهد شد.

5656

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3673

به "عینک های واقعیت افزوده با نمایشگرهای میکروال ای دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینک های واقعیت افزوده با نمایشگرهای میکروال ای دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید