بسته خبری پرسپولیس، تیم در اردو، ماهینی زیر تیغ

به گزارش بلاگ پو، همزمان با شروع اردوی پرسپولیس برای بازی با السد، ماهینی هم زانویش را به تیغ جراحی خواهد سپرد.

بسته خبری پرسپولیس، تیم در اردو، ماهینی زیر تیغ

به گزارش خبرنگاران ،

ماهینی زیر تیغ

مدافع مصدوم پرسپولیس صبح دوشنبه زیر تیغ جراحی خواهد رفت. حسین ماهینی ساعت 10 صبح دوشنبه زانوی آسیب دیده اش را جراحی می نماید و گفته اند از اردیبهشت به میادین بازمی گردد.

قرار صبحانه

قرار است 20 بازیکن منتخب برانکو ساعت 9:30 صبح در هتل اوین باشند و صبحانه را دور هم بخورند. آخرین تمرین قرمزها پیش از بازی با السد هم از ساعت 17 تا 18 برگزار می گردد.

السد با 19 بازیکن می آید

کاروان تیم السد ساعت 21:30 امشب (یکشنبه) وارد تهران می گردد. مشعل برشم، جهاد محمد، یاسر ابوبکر، حسن الهیدوس، سالم الهاجری، احمد سیار، بغداد بونجاح، پدرو میگوئل، مصعب خضر، اکرم عفیف، خوخی بوعلام، علی اسد، حامد اسماعیل، ژاوی، گابی، یونگ، طارق سلمان، حمزه الصنهاجی و عبدالکریم حسن 19 بازیکنی هستند که برای بازی با پرسپولیس به تهران خواهند آمد.

داوران رسیدند

داوران ازبکستانی بازی پرسپولیس و السد ساعت 12:50 امروز وارد تهران شدند. داور وسط این بازی کوالنکو والنتین است و یاری هایش شادمانوف خوستیدین و کاینولین کیمور. ایگلیز و آسیموف عزیز داوران خط دروازه ها هستند، سرازیتدینوف داور چهارم و نظارت بر عملکرد گروه داوری را هم سانکارا از هندی به عهده دارد.

مدیران ای اف سی در تهران

پاول لوزانوف مدیرکل مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و ین مون چون ناظر بازی پرسپولیس و السد با همراهی ناظر امنیتی و مسئول کمیته دوپینگ ای اف سی ساعت 16:40 امروز به تهران آمدند. چتال کول کاری مدیر رسانه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا هم با پرواز ساعت 2:55 بامداد دوشنبه وارد تهران خواهد شد.

هماهنگی و کنفرانس

نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و السد از ساعت 10 تا 11 صبح دوشنبه در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. کنفرانس خبری فریرا و برانکو هم ساعت 11:30 شروع می گردد و تا 12:30 ادامه خواهد داشت.

حذف تک اخطارها

طبق آئین نامه لیگ قهرمانان آسیا، تک اخطار بازیکنانی که به فینال بازی ها راه پیدا می نماید، پاک خواهد شد. البته اگر بازیکنی در بازی برگشت نیمه نهایی کارت قرمز بگیرد یا در انتها این مرحله دواخطاره گردد، در صورت صعود تیمش محرومیت او در بازی رفت فینال اجرا می گردد.

2 - 380

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2319

به "بسته خبری پرسپولیس، تیم در اردو، ماهینی زیر تیغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، تیم در اردو، ماهینی زیر تیغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید