پوراندخت مهیمن: با پای شکسته در سریال بیگانه ای با من است بازی کردم ، باور نمی کردم پرویز پورحسینی در اثر کرونا فوت کند!

به گزارش بلاگ پو، پوراندخت مهیمن که این شب ها سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان را روی آنتن شبکه دو دارد، می گوید: تنها سه روز پیش از فیلمبرداری این سریال پای چپ ام شکست و یک تکه از استخوان آن کنده شد، اما من به دلیل اطمینانی که به این سریال داشتم به تعهدم عمل کردم و سرکارم آمدم.

پوراندخت مهیمن: با پای شکسته در سریال بیگانه ای با من است بازی کردم ، باور نمی کردم پرویز پورحسینی در اثر کرونا فوت کند!

این بازیگر در گفت و گو با خبرنگاران از تجربه بازی در نقش مادری متفاوت می گوید و امیدوار است مردم بازی او را در این نقش بپسندند.

مهیمن با اشاره به سخت گیری در انتخاب نقش هایش می گوید: نسل ما از اداره تئاتر بازیگری را آغاز کرد و قدم به قدم جلو آمد. نگاه که به گذشته می کنم، می بینم چه راستا سختی را طی کردیم و تمام سختی هایی که پشت سر گذاشتم باعث می گردد امروز هر کاری را انجام ندهم. برای بازی در فیلم سینمایی یا مجموعه تلویزیونی فیلمنامه، نقش، کارگردانی، گروه و جزئیات بسیاری را ملاک انتخابم قرار می دهم. در خصوص سریال بیگانه ای با من است هم به همین شکل عمل کردم. البته با آقای امینی تجربه همکاری داشتم و حساسیت های او را نسبت به کاری که می سازد، می شناختم. می دانستم که ایشان کارگردانی هر اثری را نمی پذیرد، مگر آن که بداند کار خوبی است. کمتر کسی می داند که تنها سه روز پیش از فیلمبرداری این سریال پای چپ ام شکست و یک تکه از استخوان آن کنده شد، اما من به دلیل اطمینانی که به این سریال داشتم به تعهدم عمل کردم و سرکارم آمدم.

این بازیگر پیشکسوت درباره سختی های بازی با پای شکسته شرح داد: دکتر به من گفت که باید عمل کنم، اما من با وجود اینکه می دانستم کار با پای شکسته بسیار مشکل است سر فیلمبرداری آمدم. به همین خاطر دکتر چکمه ای داد که هر دو طرف آن از فلزی بسیار سنگین کار شده بود و گفت تا زمانیکه عمل کنی باید پایت را در این قرار بدهی. با این وجود من در تمام سکانس هایی که باید راه می رفتم چکمه را از پایم در می آوردم و راه می رفتم. البته همکارانم در گروه متوجه ورم پایم شدند، اما من برای اینکه جوان ترها نگران نشوند به آنها گفتم که پایم پیچ خورده و مسئله ای ندارم. بعد از اتمام فیلمبرداری این سریال بود که برای عمل به پزشک مراجعه کردم، اما متاسفانه کمی دیر شده بود و استخوانی که از پایم جدا شده بود به قسمت دیگری چسبیده بود و پزشکان بالاجبار در پایم به جای استخوان کنده شده پین گذاشتند.

او اضافه کرد: من عاشق مردمم هستم و فکر می کنم این حق مردم است که فیلم و سریال خوب ببینند. در غیر اینصورت در شرایط عادی آدم نمی تواند پای شکسته اش را روی زمین بگذارد، چه برسد به آنکه بخواهد با آن پا کار هم بکند. تازه در ابتدای فیلمبرداری این سریال هنوز کرونا نبود، اما در ادامه کرونا شیوع پیدا کرد و همگی ما با ماسک سر فیلمبرداری حاضر می شدیم و من دردم بیشتر از بقیه بود. چون هم پایم شکسته بود و هم باید مصائب کرونا را تحمل می کردم. به هر حال امیدوارم این نقش به دل مردم بنشیند و آن را بپذیرند.

مهیمن که در این سریال نقش مقابل مرحوم پرویز پورحسینی را بازی می نماید با ابراز تاسف از درگذشت این بازیگر شرح داد: این سریال آخرین نقش آفرینی مرحوم پورحسینی است و تاثیر بسیار بدی روی من داشت. از سالهایی که در اداره تئاتر بودم تا زمانیکه در سال 65 در فیلم رابطه به کارگردانی پوران درخشنده نقش مقابل یکدیگر را بازی می کردیم یکدیگر را می شناختیم. در اواسط فیلمبرداری سریال بیگانه ای با من است کرونا شیوع پیدا کرد و ایشان به قدری احتیاط می کرد و موارد بهداشتی را رعایت می کرد که برایم باورکردنی نیست چطور و از کجا کرونا گرفته اند!

او درباره نقشش در سریال بیگانه ای با من است یادآور شد: در این سریال هم مثل همواره مادر هستم. مادری که مثل اغلب مادرها محبت های خودش را دارد، اما کمی متفاوت است. در واقع قصه فرمی دارد که روحیات این مادر را متفاوت می نماید. در مجموع او را دوست داشتم و با علاقه در این نقش بازی کردم.

بازیگر مجموعه هایی همچون باغ گیلاس، آخرین ستاره شب، فروشگاه، سر نخ، تولدی دیگر و ماه و پلنگ در انتها با تاکید بر محدود کردن فعالیت هایش در دوران کرونا بیان کرد: در این دوران دو پیشنهاد کار را رد کردم. به این خاطر که خانواده ام نگران هستند، اما بازیگری جزئی از وجود من است و مگر تا کی طاقت می آورم که بازی نکنم! به هر حال شرایط بسیار سختی است که امیدوارم زودتر گردد.

ساناز قنبری/ گروه فرهنگ و هنر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39805

به "پوراندخت مهیمن: با پای شکسته در سریال بیگانه ای با من است بازی کردم ، باور نمی کردم پرویز پورحسینی در اثر کرونا فوت کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوراندخت مهیمن: با پای شکسته در سریال بیگانه ای با من است بازی کردم ، باور نمی کردم پرویز پورحسینی در اثر کرونا فوت کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید