مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنجال تازه مدیرعامل تسلا تا هک اطلاعات مالیاتی آمریکایی ها

به گزارش بلاگ پو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنجال تازه مدیرعامل تسلا تا هک اطلاعات مالیاتی آمریکایی ها

مدیرعامل تسلا که سابقه جالبی در مورد نوع توییت های خود ندارد این بار نیز حاشیه ساز شده و دسته گل جدید به آب داده است. درواقع ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا باعث شده کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده باز هم به فکر برگزاری یک دادگاه برای وی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از هکرها با حمله به بسته نرم افزاری و مالیاتی TurboTax اطلاعات بخش بزرگی از شهروندان را سرقت کردند. این اطلاعات شامل مواردی مثل نام و نام کاربری و رمز عبورها می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رئیس هیئت مدیره هواوی در جدیدترین اظهار نظر خود مدعی شد که آمریکا هیچ مدرکی برای متهم کردن هواوی به جاسوسی ندارد و صرفا بر اساس برخی مدارک بی اساس اقدام به اتهام زنی علیه هواوی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک مدرسه در سنگاپور در اقدامی جالب از هولولنز جدید مایکروسافت برای بررسی آلودگی هسته ای استفاده می کند. این برنامه با هدف حفاظت از محیط زیست اجرا می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت آمازون دستیار صوتی الکسا را وارد اتاق های بیمارستان ها می کند. این طرح بخشی از یک طرح آزمایشی بزرگ است که توسط شرکت آمازون در حال اجرا است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برخی گزارش های داخلی از فیسبوک نشان می دهند که این شرکت با یک مشکل عجیب و تامل برانگیز رو به رو شده است. بر اساس این گزارش ها، برخی از کارمندان بخش نظارت بر محتوای فیسبوک دچار اختلال روانی استرس پس از حادثه شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4899

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنجال تازه مدیرعامل تسلا تا هک اطلاعات مالیاتی آمریکایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنجال تازه مدیرعامل تسلا تا هک اطلاعات مالیاتی آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید