لحظه وحشتناک به هوا برخاستن قلعه های بادی !

به گزارش بلاگ پو، وزش طوفان شدید موجب به هوا برخاستن دو قلعه بادی و برخورد آن با درختان شد که در نتیجه آن 3 نفر از جمله یک کودک زخمی شدند.

لحظه وحشتناک به هوا برخاستن قلعه های بادی !

به گزارش خبرنگار، به هوا برخاستن ناگهانی دو قلعه بادی صحنه ای وحشتناک در مقابل چشم گردشگران انگلیسی رقم زد. پس از وزش ناگهانی باد شدید ناگهان این دو قلعه بادی در حالی که تعدادی سوار بر آن بودند، به آسمان برخاست و صحنه ای وحشتناک رقم زد. در این حادثه که در بعد از ظهر تاریخ 16 ژوئن در پارک یورک شر انگلیس رخ داد سه نفر زخمی شدند که یکی از آن ها یک کودک 3 ساله بود. این کودک بلافاصله به بیمارستان منتقل و بستری شد که گفته می شود خطری جان او را تهدید نمی کند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی با تلفن همراه تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی گردشگران با وزش باد شدید و شروع باران در حال ترک محوطه پارک هستند، ناگهان این دو قلعه بادی به هوا بلند می شود و به درختان برخورد می کند. بلافاصله شاهدان عینی تلاش کردند افراد گرفتارشده در زیر قلعه بادی را نجات دهند. بنا به گفته یکی از شاهدان عینی پس از وزش ناگهانی باد این قلعه بادی مانند یک ساک پلاستیکی به هوا بلند شد؛ بادی که به گفته این گردشگر، او هرگز در انگلیس شاهد آن نبود.

بلافاصله اورژانس پزشکی به کمک مجروحان حادثه از جمله یک دختر 3 ساله شتافتند. وقوع این حادثه در این پارک شهر در انگلیس در حالی خبرساز می شود که حدود دو هفته پیش نیز حادثه ای مشابه در مقابل یکی از مراکز خرید روسیه خبرساز شده بود. پرواز ناگهانی یک قلعه بادی بر اثر باد شدید به آسمان موجب بیهوشی چهار کودک شد.

به هوا برخاستن ناگهانی قلعه بادی فاجعه آفرید +فیلم

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8217

به "لحظه وحشتناک به هوا برخاستن قلعه های بادی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه وحشتناک به هوا برخاستن قلعه های بادی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید