فوتبال دنیا، پیغام عجیب تونی کروس در توئیتر پس از پیروزی رئال مادرید مقابل وایادولید

به گزارش بلاگ پو، فوتبال دنیا - هافبک آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید پس از برد کهکشانی ها در هفته یازدهم لالیگا پیغام عجیبی در توئیتر منتشر کرد.

فوتبال دنیا، پیغام عجیب تونی کروس در توئیتر پس از پیروزی رئال مادرید مقابل وایادولید

به گزارش خبرنگاران، تونی کروس یک روز پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال رئال مادرید در ابتدای هفته جاری در صفحه توئیتر خود پیغام عجیبی منتشر نموده است.

او در این پیغام عکسی از خود در حال رفتن روی چمن استادیوم سانتیاگو برنابئو برای گرم کردن قبل از یکی از بازی های رئال مادرید را گذاشته و زیر آن فقط این جمله را نوشته است:روز گذشته ما یک بازی را در لالیگا بردیم.

انتشار چنین پیغامی از سوی هافبک آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید که ظاهراً از ناکامی های متوالی و 5 بازی پی در پی بدون برد تیمش در لالیگا پیش از مصاف با وایادولید خسته شده بود، واکنش های متفاوتی را از سوی اهالی شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است و بیشتر از همه طرفداران بارسلونا برای طعنه زدن به رقیب دیرینه شان از آن استفاده نموده اند.

رئال مادرید با پیروزی این هفته اش در بازی خانگی مقابل وایادولید، سر و سامانی به وضعیت خود داد و با 17 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد، هرچند این تیم هنوز با بارسلونای صدرنشین 7 امتیاز فاصله دارد. جدول رده بندی لالیگا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2632

به "فوتبال دنیا، پیغام عجیب تونی کروس در توئیتر پس از پیروزی رئال مادرید مقابل وایادولید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پیغام عجیب تونی کروس در توئیتر پس از پیروزی رئال مادرید مقابل وایادولید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید