دولت برای جبران خسارات کشاورزان آسیب دیده از سرما تدبیر کند

به گزارش بلاگ پو، حمیدرضا حاجی بابایی در مصاحبه با خبرنگاران اظهارداشت: اردیبهشت ماه امسال به دنبال سرما زدگی وسیع محصولات باغداران و کشاورزان در چند استان کشور، با رئیس جمهور مکاتبه و از ایشان درخواست شد به فوریت به داد باغداران و کشاورزان آسیب دیده سرما برسد.

دولت برای جبران خسارات کشاورزان آسیب دیده از سرما تدبیر کند

وی بابیان اینکه در این نامه با تاکید بر وسعت خسارات وارده درخواست شد که با توجه به اینکه تنها درآمد حداقلی اکثر کشاورزان از محل همین محصولات است و منبع درآمد دیگری ندارد، چاره اندیشی صورت گیرد، گفت: درخواست شده بود که دولت با تدوین برنامه عملیاتی مناسب و با نظارت کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی در کوتاه ترین دوره زمانی برای جبران خسارات وارده اقدام کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به فصل برداشت محصول و دست خالی کشاورزان در این فصل و با درنظر داشتن وضعیت معیشتی مردم، وزارت جهاد کشاورزی باید هر چه سریع تر نسبت به درخواست این قشر زحمتکش جامعه پاسخگو باشد.

وی تاکید نمود: با در نظر دریافت شرایط موجود با وزیر جهاد کشاورزی مکاتبه و در این نامه تاکید شد ضمن جبران خسارات باغداران و کشاورزان آسیب دیده از حوادث طبیعی، به ویژه در خصوص بخشودگی بازپرداخت وامهای دریافتی کشاورزان، برنامه ریزی و تمهیدات لازم بعمل آید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2423

به "دولت برای جبران خسارات کشاورزان آسیب دیده از سرما تدبیر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت برای جبران خسارات کشاورزان آسیب دیده از سرما تدبیر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید