دعوت معاون مطبوعاتی از مدیران رسانه ها برای شرکت در انتخابات هیات نظارت

به گزارش بلاگ پو، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران مسئول رسانه ها برای حضور حداکثری در هفدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات دعوت کرد.

دعوت معاون مطبوعاتی از مدیران رسانه ها برای شرکت در انتخابات هیات نظارت

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت مطبوعاتی، محمد سلطانی فر با اعلام این مطلب، گفت: هماهنگی های لازم با مرکز ماهر وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و همچنین پلیس فتا برای افزایش ضریب امنیت انتخابات انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با هدف نظارت بر حسن انجام انتخابات هیات ویژه ای از سوی سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ستاد انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات بر روند برگزاری انتخابات نظارت می نمایند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسئول در هفدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات راس ساعت 10صبح تا 18 روز یکشنبه (27 آبان ماه) و به وسیله سامانه جامع رسانه های کشور به نشانی الکترونیکی e-rasaneh.ir برگزار می گردد گفت: نتایج انتخابات بلافاصله پس از اتمام زمان رای گیری و تایید کمیته سه نفره ناظر بر انتخابات متشکل از نمایندگان قوای سه گانه اعلام می گردد.

سلطانی فر همچنین از تایید صلاحیت 167 نفر از نامزدهای متقاضی حضور در این انتخابات اطلاع داد و اضافه کرد: نامزدهای محترم مطابق دستورالعمل اجرایی انتخابات، در صورت تمایل به انصراف صرفا می توانند به وسیله سامانه جامع رسانه های کشور اقدام نمایند و تا یک ساعت قبل از آغاز انتخابات (ساعت 9 صبح یکشنبه 27 آبان) فرصت دارند با استفاده از حساب کاربری خود و به صورت الکترونیک، انصراف خود را از نامزدی اعلام نمایند. وی اضافه کرد: مدیران مسئول رسانه های مکتوب و مجازی می توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه جامع رسانه های کشور وضعیت خود را در خصوص شرکت در انتخابات مشاهده نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2859

به "دعوت معاون مطبوعاتی از مدیران رسانه ها برای شرکت در انتخابات هیات نظارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت معاون مطبوعاتی از مدیران رسانه ها برای شرکت در انتخابات هیات نظارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید