درخواست آلگری برای دستگیری طرفدار فیورنتینا

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم یوونتوس از مقامات فوتبال ایتالیا درخواست کرد که یکی از طرفداران رقیب این هفته تیمش در سری A را دستگیر نمایند.

درخواست آلگری برای دستگیری طرفدار فیورنتینا

به گزارش خبرنگاران ، در جریان بازی شب گذشته (شنبه) تیم های فوتبال یوونتوس و فیورنتینا در فلورانس که با پیروزی 3 بر صفر بانوی پیر سرانجام یافت، یکی از طرفداران تیم میزبان به اسطوره فقید یوونتوس گائتانو شیرئا و دیگر طرفداران جان باخته حادثه مرگبار استادیوم هیسل توهین کردند که این حرکت آنها خشم ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر را در پی داشت.

آنها روی دیوار نزدیک به یکی از گیت های ورودی استادیوم آرتمیو فرانکی که مخصوص طرفداران تیم میزبان است، جملاتی توهین آمیز را درباره شیرئا و قربانیان حادثه هیسل نوشتند که به محض رویت شدن توسط مسئولان باشگاه فیورنتینا، افرادی مسئول پوشاندن آن جملات شدند.

آندره آ دلا واله رئیس باشگاه فیورنتینا در این باره گفت: باشگاه فیورنتینا قویاً بی احترامی اجرا شده به کاپیتان سابق یوونتوس گائتانو شیرئا و قربانیان هیسل را محکوم می نماید.

شیرئا یکی از بازیکنان تیم ملی ایتالیا بود که سال 1982 قهرمان جام جهانی شد اما او 7 سال پس از آن اتفاق در یک حادثه رانندگی در لهستان - جایی که برای انجام مأموریت استعدادیابی برای باشگاه یوونتوس سفر نموده بود - جان خود را از دست داد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس درباره اهانت طرفداران فیورنتینا گفت: اینجا بحث تمدن و احترام قائل شدن مطرح است. این حرکت دیگر ربطی به حمایت یک گروه از طرفداران از یک تیم یا افرادی خاص نیست. هر کسی که چنین جملاتی را نوشته است، باید دستگیر گردد. اگر چنین چیزهایی ادامه پیدا کند و راه حلی برای آن پیدا نگردد، الگوی بدی شکل می گیرد.

یوونتوس از دیرباز برای طرفداران فیورنتینا یکی از منفورترین رقبا بوده است هرچند حرکت ارزشمند فصل گذشته تعدادی از اعضای بیانکونری از جمله ماسیمیلیانو آلگری، جان لوئیجی بوفون و جورجو کیه لینی و میرالم پیانیچ برای شرکت در مراسم تدفین داویده آستوری کاپیتان فقید بنفش پوشان فلورانس تا حدودی از شدت کینه آنها نسبت به بانوی پیر کاست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3177

به "درخواست آلگری برای دستگیری طرفدار فیورنتینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست آلگری برای دستگیری طرفدار فیورنتینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید