جودو قهرمانی آسیا 2019، بریمانلو از رسیدن به مدال بازماند

به گزارش بلاگ پو، نماینده وزن 73- کیلوگرم ایران با شکست برابر حریف مولداوی الاصل از امارات از رسیدن به مدال برنز قهرمانی آسیا بازماند.

جودو قهرمانی آسیا 2019، بریمانلو از رسیدن به مدال بازماند

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های وزن 73- کیلوگرم جودوی قهرمانی آسیا در فجیره امارات، محمد بریمانلو دارنده مدال های برنز دنیا و بازی های آسیایی در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز آسیا برابر ویکتور وورتوف دارنده مدال برنز 2014 دنیا از امارات رفت و در انتها در مدت زمان 3 دقیقه و 12 ثانیه ضربه فنی شد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

بریمانلو پیش از این در دور نخست برابر رشاد آریان از افغانستان در مدت زمان 71 ثانیه با ضربه فنی به فزونی رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل ایشن آمانوف قرقیز در مدت زمان 3 دقیقه و 22 ثانیه با ضربه فنی پیروز شد.

وی در سومین مبارزه برابر سامون ماخمادبکوف تاجیک به روی تاتامی رفت و در یک مبارزه سخت و سخت که 7 دقیقه و 37 ثانیه به طول انجامید با امتیاز وازاری به فزونی رسید و راهی نیمه نهایی شد اما در نیمه نهایی مقابل سوگباتار سنداوچیر نفر پنجم دنیا در سال 2018 از مغولستان در مدت زمان 33 ثانیه ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند.

مهدی فتحی پور در وزن 83-، نرگس اسدزاده در 63- کیلوگرم و مریم بربط در 70- دیگر نمایندگان ایران در روز دوم بودند که با شکست برابر رقبا حذف شدند.

به گزارش خبرنگاران، دیروز (شنبه) و در روز نخست این رقابت ها نیز مصطفی ریاحی فر و ابوالفضل محمودی در وزن 60- و قاسم نوری زاده در 66- کیلوگرم با شکست برابر رقبا از دور رقابت ها کنار رفتند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6414

به "جودو قهرمانی آسیا 2019، بریمانلو از رسیدن به مدال بازماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودو قهرمانی آسیا 2019، بریمانلو از رسیدن به مدال بازماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید