توسعه اقتصاد و اشتغال در گرو تقویت شرکت های دانش بنیان است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، بهمن حسین زاده عصر دوشنبه در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با نخبگان اردبیل اضافه نمود: اعتقاد داریم در شرکت های دانش بنیان و فناور با هزینه کم، اشتغال بیشتری ایجاد می گردد، بنابراین از شرکت های دانش بنیان حمایت می کنیم.

توسعه اقتصاد و اشتغال در گرو تقویت شرکت های دانش بنیان است

وی با بیان اینکه انتظار داریم مسئولان مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و دانشگاه ها از جوانان نخبه و فناور حمایت نمایند، توضیح داد: مراکز رشد فناوری و پارک علم و فناوری باید فعالیت های خود را بیش از پیش تقویت نموده و عقب ماندگی ها را جبران نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت های این استان برای توسعه شرکت های دانش بنیان متذکر شد: استان اردبیل در بخش گیاهان دارویی، فراوری بذر، اصلاح نباتات و... حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی در عین حال اتمام راه آهن اردبیل را یکی از وعده های دولت محلی به مردم اردبیل برشمرد و ادامه داد: دومین قول دولت محلی به مردم استان ایجاد 20 هزار شغل در سال است.

حسین زاده با بیان اینکه طبق برنامه دولت باید سالانه هفت هزار شغل در این استان ایجاد می شد، مطرح کرد: اما با معین چشم انداز استان و تدوین برنامه افق 1400 استان وعده ایجاد 20 هزار شغل را به مردم داده ایم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1821

به "توسعه اقتصاد و اشتغال در گرو تقویت شرکت های دانش بنیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه اقتصاد و اشتغال در گرو تقویت شرکت های دانش بنیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید