تراکتور در جذب شکاری عجله کرد، مدیران پرسپولیس باهوش عمل کردند!

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، رضا شکاری که از هفته گذشته با باشگاه پرسپولیس مذاکراتی انجام داده بود، امروز به یکباره به تیم تراکتور پیوست. سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از زمان آغاز مذاکرات شکاری با پرسپولیس، به این باشگاه هشدار داده بود که ممکن است تبعات شکایت ذوب آهن از شکاری، دامن سرخپوشان را بگیرد. مدیرعامل ذوب آهن در مصاحبه هایش از مدیران پرسپولیس خواسته بود وضعیت شکاری را از فیفا استعلام نمایند تا این بازیکن به یکباره محروم نشود.

تراکتور در جذب شکاری عجله کرد، مدیران پرسپولیس باهوش عمل کردند!

آذری بعد از پیوستن شکاری به تیم تراکتور به خبرنگاران گفت: تراکتور با جذب شکاری ریسک بزرگی کرد و باید تبعات این ریسک را بپذیرد. ما از حق و حقوق خودمان کوتاه نمی آییم.

وی اضافه کرد: به نظرم تراکتوری ها در جذب شکاری فوق العاده عجله کردند. همان خطراتی که متوجه شکاری در صورت پیوستن به پرسپولیس بود، الان متوجه تراکتور است. شکاری باید بداند با عوض کردن یک باشگاه، تبعات حکم فیفا برطرف نمی گردد. ما دنبال حق و حقوقمان هستیم و برایمان پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور یا سایپا فرقی ندارد.

مدیرعامل ذوب آهن یادآور شد: به نظرم مدیران پرسپولیس از فیفا وضعیت شکاری را استعلام کردند و برای همین قید جذبش را زدند. من با آقای رغبتی و آقای نبی اعضای هیات مدیره پرسپولیس صحبت نموده و تذکر داده بودم که وضعیت شکاری تابع شرایط خاصی نیست. تراکتوری ها باید بدانند ریسک جذب شکاری با عوض کردن باشگاه تغییری نمی کند.

آذری در پاسخ به این سئوال که رای نهایی شکایت ذوب آهن از شکاری به فیفا چه زمانی اعلام می گردد؟ گفت: این رای هر موقع صادر گردد به نفع ما است. ظاهراً تراکتور این ریسک را پذیرفته و همانطور که گفتم ما هم از حق و حقوقمان کوتاه نمی آییم.

مدیرعامل ذوب آهن در انتها گفت: به نظرم شانس با پرسپولیس یار بود و مدیران این باشگاه در این زمینه باهوش عمل کردند. اگر این بازیکن به پرسپولیس می آمد و محروم می شد، این تیم در آسیا به مشکل می خورد. طرفداران پرسپولیس مطمئن باشند بازیکنان آنچنانی از دست نداده اند!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8774

به "تراکتور در جذب شکاری عجله کرد، مدیران پرسپولیس باهوش عمل کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور در جذب شکاری عجله کرد، مدیران پرسپولیس باهوش عمل کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید