بن عطیه: گواردیولا نیازی به اطلاعات من برای شکست رم ندارد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: مدافع مراکشی تیم فوتبال بایرن مونیخ تأکید کرد سرمربی اسپانیایی این تیم نیازی به اطلاعات وی برای شکست نایب قهرمان ایتالیا ندارد.

بن عطیه: گواردیولا نیازی به اطلاعات من برای شکست رم ندارد

به گزارش خبرنگاران، مهدی بن عطیه که تابستان سال جاری پس از یک فصل حضور در رم به بایرن مونیخ ملحق شد، در آستانه دیدار امشب (سه شنبه) این تیم مقابل رمی ها در دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به سایت رسمی بوندس لیگا گفت: گواردیولا تیم قدرتمندی را در اختیار دارد و به خوبی حریفان بایرن را زیر میکروسکوپ می برد و آنها را بررسی می نماید. به نظرم پپ نیازی به اطلاعات و مشاوره من برای شکست رم ندارد ولی اگر نیازی به این کار باشد در خدمت او هستم.

وی اضافه کرد: وقتی که قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد، دقیقاً روزی بود که من در بایرن مونیخ به صورت رسمی به طرفداران معرفی شدم. در آن روز با همسرم و مدیربرنامه هایم در هتل مراسم قرعه کشی را نگاه می کردیم. به آنها گفتم که بایرن و رم با هم همگروه خواهند شد و دقیقاً همین اتفاق نیز افتاد. البته از این اتفاق هم خیلی شادمان بودم، چون از این طریق می توانم تمامی دوستانم را ببینم. هنوز هم رابطه محبت آمیز و نزدیکی با بازیکنان رم از جمله میرالم پیانیچ، دانیله دروسی و فرانچسکو توتی دارم.

مدافع مراکشی باواریایی ها در ادامه بیان کرد: محتمل است طرفداران جالوروسی در این بازی با سوت های خود انتقادشان از جدایی ام از رم را نشان دهند ولی این مسئله تأثیری روی من نخواهد گذاشت. می دانم که همواره تمام تلاشم را برای رم نموده ام و این بازی به شخصه بازی مهمی برای من است. به طور حتم بازی دشواری خواهیم داشت، به خصوص اینکه رم چندین سال از رقابت های لیگ قهرمانان به دور بوده و برای این بازی از انگیزه بالایی برخوردار است. به هر حال بایرن هم از پتانسیل بالایی برخوردار است و برای کسب سه امتیاز این بازی برنامه ریزی نموده است.

بن عطیه توضیح داد: سخت است که بگوئیم حریف اصلی بایرن مونیخ در این گروه چه تیمی است، چون منچسترسیتی هم تیمی بسیار قدرتمند است. قهرمان انگلیس تیمی باتجربه در این سطح است. رم هم تیم واقعاً خوب و غیرقابل پیشی بینی است. می دانیم که چه بازی سختی در استادیوم المپیکو داریم ولی خوش بین هستیم.

وی در انتها گفت: هدف ما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری است که در تاریخ 6 ژوئن 2015 در استادیوم المپیک شهر برلین برگزار خواهد شد. در پنج سال گذشته بایرن سه بار به فینال این رقابت ها رسیده و واقعاً به دنبال این هستم تا قهرمانی در این مسابقات را تجربه کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14307

به "بن عطیه: گواردیولا نیازی به اطلاعات من برای شکست رم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن عطیه: گواردیولا نیازی به اطلاعات من برای شکست رم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید