بسته خبری ، صعود 7 پله ای تیم ملی

به گزارش بلاگ پو، سایت football-rankings درحالی که فدراسیون دنیای فوتبال(فیفا) 7 فوریه(18 بهمن) یعنی پنجشنبه این هفته رده بندی جدید تیم های ملی دنیا را اعلام می نماید، به پیش بینی رده بندی ها پرداخته است.

بسته خبری ، صعود 7 پله ای تیم ملی

7 پله صعود تیم ملی

سایت football-rankings درحالی که فدراسیون دنیای فوتبال(فیفا) 7 فوریه(18 بهمن) یعنی پنجشنبه این هفته رده بندی جدید تیم های ملی دنیا را اعلام می نماید، به پیش بینی رده بندی ها پرداخته است.در رده بندی جدید این سایت تیم ملی کشورمان با 1515 امتیاز با 7 پله صعود نسبت به رده بندی سابقش در رده 22 دنیا نهاده شد. تیم ملی ایران همچنان در صدر آسیا قرار گرفته است.

جلسه هم اندیشی با حضور تاج

کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام نمود این سازمان با همکاری کمیته داوران فدراسیون فوتبال فردا (یکشنبه) ساعت 9 صبح سمینار آموزشی با حضور مسوولان داوری ، مربیان، سرپرستان و کاپیتان های تیم های لیگ فزونی در هتل آموزشگاه ملی فوتبال برگزار می نماید. این سمینار با هدف دانش افزایی در زمینه داوری برگزار می گردد و آخرین تغییرات قوانین داوری در فوتبال نیز برای حاضران تشریح خواهد شد.مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند نایب رئیس سازمان لیگ در این جلسه حضور خواهند داشت.

قدوس در تمرین امی ین

سامان قدوس به دلیل همراه تیم ملی در تمرینات امی ین حضور نداشت و بازی این هفته تیمش را هم از دست داد.با این حال پلیسیر، سرمربی امی ین درباره حضور قدوس در این تیم، گفت :ما مدت هاست که سامان قدوس را در اختیار نداشتیم و من امیدوارم که او در این یک هفته استراحت نموده باشد. ما به این بازیکن احتیاج داریم و امیدوارم در تمرینات بازیکن آماده ای را ببینیم. ما خیلی احتیاج داریم که قدوس آماده را در اختیار داشته باشیم و به اهداف مان نزدیک شویم.

ساحلی تیم دوم رنکینگ

جدیدترین رنکینگ تیم های ملی فوتبال ساحلی دنیا (ماه ژانویه 2019) درحالی اعلام شد که تیم فوتبال ساحلی کشورمان در رده دوم رنکینگ دنیای قرار گرفته است.در این رده بندی،تیم های فوتبال ساحلی برزیل با 3785 امتیاز، ایران با 2543 امتیاز، پرتغال با 2450 امتیاز، روسیه با 2017 امتیاز و ایتالیا با 1978 امتیازدر رده های اول تا پنجم ایستادند.ساحلی بازان کشورمان در قاره آسیا نیز با اقتدار کامل در رده نخست قرار دارند و پس از آنها،تیم های ژاپن و امارات رده های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

3-350

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4384

به "بسته خبری ، صعود 7 پله ای تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری ، صعود 7 پله ای تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید