بزرگ ترین مسابقات بازی های ویدیویی در ایران شروع به کار کرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، امروز 6 شهریورماه چهارمین دوره از لیگ بازی های رایانه ای ایران با استقبال پرشور دختران، پسران و خانواده ها شروع شد و تا شانزدهم در برج میلاد تهران ادامه دارد.

بزرگ ترین مسابقات بازی های ویدیویی در ایران شروع به کار کرد

در این دوره از لیگ هیچ محدودیت سنی برای بازیکنان در نظر گرفته نگردیده و بانوان نیز امکان شرکت در تمام رشته ها را داشتند.

چهارمین دوره از لیگ بازی های رایانه ای ایران در رشته های FIFA18، PES 2018، Clash Royal، کوئیز آو کینگز و پسرخوانده برگزار گردیده و طی روزهای آینده هزاران نفر در این رشته ها به رقابت خواهند پرداخت تا قهرمان هر کدام از این رشته ها معین شوند.

همچنین علاقه مندان به بازی های ویدیویی می توانند با حضور در محل برگزاری چهارمین لیگ بازی های رایانه ای، تمام مسابقات را از نزدیک دنبال نمایند و از سرگرمی های جانبی در نظر گرفته گردیده برای این رویداد استفاده نمایند.

سال گذشته نزدیک به 7000 نفر در لیگ بازی های رایانه ای شرکت کردند که تعداد شرکت نمایندگان در چهارمین دوره از مسابقات افزایش قابل توجهی داشته است.

علاقه مندان برای بازدید از چهارمین دوره لیگ بازی های رایانه ای ایران می توانند هر روز از ساعت 9 الی 22 در محل سوله های نمایشگاهی برج میلاد تهران حضور بهم رسانند. فینال این مسابقات روز 16 شهریور ماه برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 998

به "بزرگ ترین مسابقات بازی های ویدیویی در ایران شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین مسابقات بازی های ویدیویی در ایران شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید