برنامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق های پژوهش و فناوری رونمایی شد

به گزارش بلاگ پو، مراسم رونمایی از برنامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق های پژوهش و فناوری در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان برگزار گردید.

برنامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق های پژوهش و فناوری رونمایی شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مراسم رونمایی از برنامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق های پژوهش و فناوری در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، وحدت رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و الیاسی، جهانگرد و کشمیری از اعضای هیات عامل این صندوق برگزار گردید، همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق پژوهش و فناوری به صورت رسمی شروع شد.

در راستای اجرای این برنامه، تاکنون 12 صندوق پژوهش و فناوری در حدود هزار میلیارد تومان به وسیله صندوق نوآوری شکوفایی تامین اقتصادی شدند که بیش از 200 میلیارد تومان به شکل تسهیلات و 750 میلیارد تومان نیز به عنوان خط اعتباری در اختیار صندوق های پژوهش و فناوری قرار خواهد گرفت.

در این مراسم، قرارداد همکاری با 9 صندوق پژوهش و فناوری شامل اصفهان، صندوق پژوهش و فناوری کریمه قم، صندوق توسعه فناوری نوین، صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی، صندوق پژوهش و فناوری خراسان، صندوق پژوهش و فناوری برق و انرژی، صندوق توسعه صادرات دانشگاه شریف و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران اهدا شد.

همچنین در سرانجام مراسم، یادبود مراسم توسط غلامی، ستاری و وحدت امضا شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5276

به "برنامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق های پژوهش و فناوری رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق های پژوهش و فناوری رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید