استراماچونی: حق رم بود که فینالیست گردد، نمی خواهم درباره آینده ام حرفی بزنم

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: سرمربی اینتر پس از شکست تیمش برابر رم در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، حریف را شایسته پیروزی و صعود به فینال این رقابت ها دانست.

استراماچونی: حق رم بود که فینالیست گردد، نمی خواهم درباره آینده ام حرفی بزنم

به گزار خبرنگاران، اینتر شب گذشته (چهارشنبه) در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در خانه خود با نتیجه 3 بر 2 به رم باخت تا در مجموع 2 بازی رفت و برگشت این مرحله برابر قرمزپوشان پایتخت 5 بر 3 مغلوب شده و از رسیدن به فینال کوپا ایتالیا محروم گردد. با این حال سرمربی جوان نراتزوری، آندره آ استراماچونی در کنفرانس خبری بعد از بازی از مردانش تقدیر کرد و رم را شایسته صعود به فینال رقابت ها دانست.

استراماچونی گفت: فقط می توانم به بازیکنانم تبریک بگویم و از آنها تشکر کنم چون با تمام وجودشان جنگیدند و هر کاری از دست شان ساخته بود در زمین بازی انجام دادند. فکر می کنم ما در نیمه اول فوق العاده کار کردیم و شاید اگر تومازو روکی قدر موقعیتی که به دست آورد را بهتر می دانست و اختلاف را به 2 گل افزایش می دادیم، نتیجه دیگری برای این بازی رقم می خورد. بالعکس در نیمه دوم این رم بود که پیشرفت کرد و ما انسجام خود را از دست دادیم.

استراماچونی ادامه داد: از همه بیشتر بابت آن گلی که در ضدحمله دریافت کردیم تاسف می خورم، چون خط دفاع مان داشت عالی کار می کرد. باید اعتراف کنم که جالوروسی از آن موقعیت به بهترین شکل استفاده کرد.

اینتری که از لیگ اروپا حذف شده و در سری A هم رده ای بهتر از هفتم ندارد با قبول شکست برابر رم آخرین فرصت کسب جام را هم از دست داد. این موضوع سبب مطرح شدن سوالاتی در مورد آینده استراماچونی در اینتر شد که او در پاسخ به این سوالات توضیح داد: نمی خواهم درباره خودم حرف بزنم چون ترجیح می دهم از بازیکنان و عملکرد آنها بگویم. ما در حال سپری کردن یک برهه سخت هستیم. در شرایطی که بازگشت ریکی آلوارز و ژوان ژسوس ما را برای این بازی امیدوار نموده بود، استبان کامبیاسو را در تمرینات از دست دادیم.

استراماچونی در سرانجام اظهار داشت: باید گفت که در مجموع 2 بازی رفت و برگشت رم بهتر بازی کرد و استحقاق صعود به فینال را داشت. به همین خاطر به اعضای این تیم تبریک می گویم. البته به بازیکنان خود هم تبریک می گویم چون دیدم که چطور تمام کوشش خود را کردند. از طرفداران هم متشکرم چون شرایط سختی که در آن قرار داریم را درک نموده اند و همچنان به حمایت خود ادامه می دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11331

به "استراماچونی: حق رم بود که فینالیست گردد، نمی خواهم درباره آینده ام حرفی بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: حق رم بود که فینالیست گردد، نمی خواهم درباره آینده ام حرفی بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید